NeoPedia
حداكثر تا ۱۵ مهر؛

تمدید فراخوان جذب و پشتیبانی از شرکت های مشاور اعتبار مالیاتی

تمدید فراخوان جذب و پشتیبانی از شرکت های مشاور اعتبار مالیاتی

نئوپدیا: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف توسعه ظرفیتهای مطالعه و توسعه شرکت های دانش بنیان از شرکت های مشاور در عرصه اعتبار مالیاتی حمایت می کند.



به گزارش نئوپدیا به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با بیان فراخوان جذب شرکت های مشاوره و مشاوران حوزه ترویج، توانمندسازی و مشاوره اعتبار مالیاتی، زمینه برای توسعه استفاده شرکت های دانش بنیان از اعتبارات قانون جهش تولید دانش بنیان و تقویت فرآیندهای مطالعه و توسعه فراهم می شود.
پیرو ابلاغ بخشنامه «ارزیابی و تأیید صلاحیت شرکت های مشاوره و مشاوران حوزه ترویج، توانمندسازی و مشاوره اعتبار مالیاتی» توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از تمام شرکت ها، مؤسسات و اشخاص حقیقی که سابقه فعالیت در عرصه مطالعه و توسعه، نوآوری، تامین مالی و مالیات در سطح بنگاه هستند، حمایت می شود.
در پی تمدید مجدد این فراخوان، شرکت هایی که متقاضی استفاده از حمایت های معاونت علمی برای ارائه خدمات مشاوره به شرکتها در قالب کارگزار اعتبار مالیاتی معاونت علمی هستند حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند درخواست مکتوب و مستندات لازم را به دبیرخانه شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان ارسال نمایند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های مربوطه با مهدی آریانی به شماره داخلی ۸۳۵۳۲۳۳۵ و رایانامه m.etebar@mail.ir تماس بگیرند.

1403/07/11
11:07:08
5.0 / 5
143
تگهای خبر: تقویت , تولید , خدمات , شركت
این مطلب نئوپدیا را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NeoPedia